Dla klientów z rejonu EMEA
SANAKO Helpdesk oferuje pomoc dla wszystkich produktów SANAKO.
Możesz skontaktować się z SANAKO Helpdesk w celu uzyskania informacji lub pomocy z każdym problemem jaki doświadczysz z produktami SANAKO, nawet jeśli są to pytania jak użyć danej funkcjonalności lub rozwiazać techniczy problem w systemie.
Helpdesk jest całkowicie bezpłatny dla wszystkich użytkowników SANAKO którzy wykupili Software Maintenance.
SANAKO Helpdesk oferuje:
- Odpowiedź na telefony i email wymagające wsparcia technicznego
- Ocenienie potrzeb klienta i odpowiednia ich obsługa
- Użycie techniki diagnozowania problemów w celu ich rozwiązania.
- Rozwiązanie problemu podczas rozmowy telefonicznej jeżeli tylko jest to możliwe
Informacje kontaktowe
Nasi eksperci są gotowi pomóc w każdej kwestii, małej i dużej!
Prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Numer telefonu Helpdesk (Pon-Pt 07:00-17:00 GMT): +358 6001 4849
E-mail: helpdesk@sanako.com
SANAKO Helpdesk jest dostępny w języku angielskim w regionie EMEA w następujących godzinach:
UK: 07.00 – 17.00
CET: 08.00 – 18.00
FIN: 09.00 – 19.00
Moscow: 10.00 – 20.00