SANAKO Helpdesk

Dla klientów z rejonu EMEA

SANAKO Helpdesk oferuje pomoc dla wszystkich produktów SANAKO.

Możesz skontaktować się z SANAKO Helpdesk w celu uzyskania informacji lub pomocy z każdym problemem jaki doświadczysz z produktami SANAKO, nawet jeśli są to pytania jak użyć danej funkcjonalności lub rozwiazać techniczy problem w systemie.

Helpdesk jest całkowicie bezpłatny dla wszystkich użytkowników SANAKO którzy wykupili Software Maintenance.

SANAKO Helpdesk oferuje:

  • Odpowiedź na telefony i email wymagające wsparcia technicznego
  • Ocenienie potrzeb klienta i odpowiednia ich obsługa
  • Użycie techniki diagnozowania problemów w celu ich rozwiązania.
  • Rozwiązanie problemu podczas rozmowy telefonicznej jeżeli tylko jest to możliwe

Informacje kontaktowe

Nasi eksperci są gotowi pomóc w każdej kwestii, małej i dużej!
Prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.

Numer telefonu Helpdesk (Pon-Pt 07:00-17:00 GMT): +358 6001 4849

E-mail: helpdesk@sanako.com

SANAKO Helpdesk jest dostępny w języku angielskim w regionie EMEA w następujących godzinach:
UK: 07.00 – 17.00
CET: 08.00 – 18.00
FIN: 09.00 – 19.00
Moscow: 10.00 – 20.00
Zestawienie danych SANAKO Helpdesk.pdf (ENG)