SANAKO Remote System Support

Szybki, łatwy i bezpieczny

Opis produktu

SANAKO Remote Support System jest usługą, która korzysta z internetowego połączenia z komputerami klientów, w celu zapewnienia szybkiego, łatwego i bezpiecznego zdalnego wsparcia. Używając dostosowanych portali internetowy, operatorzy Sanako za zgodą klienta łączą się do komputera w celu zdiagnozowania i pomocy w rozwiązywaniu problemów. Dodatkowo Sanako może także zaprosić użytkowników do oceny interwencji pod koniec sesji. Usługi zdalnego wsparcia nadaje się do zastosowania w rozległych środowiskach i mogą być dostępne dla klienta wprost z internetu.

Cechy i zalety

Natychmiastowa pomoc w celu szybszego rozwiązywania problemów. SANAKO Remote System Support Service pozwala profesjonalistom SANAKO szybko zdiagnozować i rozwiązać zdarzenia w środowisku sieciowym. Usługa ta jest idealna w przypadkach, gdy wymagana jest natychmiastowa pomoc, lub gdy potrzebne jest wiele pilnych interwencji w tym samym czasie.

Bezpośredni dostęp do wiedzy specjalistycznej SANAKO. Remote System Support odbywa się za pośrednictwem połączenia online, które pozwala Sanako na zdalne przeglądania i kontrolę pulpitu klientów w celu zdiagnozowania zdarzeń i rozwiązywania problemów. Dzięki możliwości zdalnego dostępu do komputerów klientów, Sanako może rozwiązywać problemów jeszcze szybciej oraz zapewnić użytkownikom końcowym korzystanie z wsparcia wyższej jakości.

Szeroki zakres narzędzi ekspertów. Korzystając z dostosowanych portali internetowych, operatorzy Sanako za zgodą klienta łączą się zdalnie do jego urządzenia w celu rozwiązania problemu przy pomocy specjalnych narzędzi.

Szybki i łatwy dostęp dla klienta. Zdalny dostęp nadaje się do zastosowania w rozległych środowiskach i może być dostępne dla klienta przez sieć lub przez telefon.

Skuteczne wsparcie dla użytkowników nietechnicznych. Dzięki możliwości zdalnego przeglądania komputerów klientów, Sanako można z nimi współpracować, aby rozwiązywać problemy szybciej przez co zapewnia użytkownikom końcowym korzystanie z najwyższej jakości wsparcia. Usługa ta jest szczególnie korzystna dla nietechnicznych użytkowników dzięki zintegrowanemu czatowi i funkcji tablicy, która pozwala na interakcję z ekspertami Sanako, aby szybko skupić się na danych obszarach w celu szybkiego rozwiązania problemu.

Pełne bezpieczeństwo systemu podczas zdalnych sesji. Wszystkie działania podczas zdalnego wsparcia odbywają się przy pełnym wglądzie klienta, który w każdej chwili może je przerwać. Wszelkie informacje są zabezpieczone i nowe połączenie zdalne może być uruchomiony tylko na żądanie klienta.
Zestawienie danych SANAKO Remote System Support.pdf (ENG)